Kaip MATYTI teatrą?

Šis edukacinis užsiėmimas orientuotas į jaunojo žiūrovo ugdymą. Jis padės žiūrovui pamatyti teatrinius ženklus, metaforas, simbolius, padės rasti ryšį tarp matomo vaizdo ir gyvenimo aktualijų. Pradedančiam žiūrovui tai bus pagalba spektaklyje jaustis komfortabiliau sau pačiam aiškinant sceninį vyksmą.
Lėlių teatras yra tik priemonė ar pretekstas kalbėti apie matomame vaizde užkoduotą prasmę. Dar gajus stereotipinis mąstymas apie lėlių teatrą kaip tik į mažus vaikus orientuotą teatro meno rūšį. Lėlių teatro spektakliai paprastai pasižymi iš pažiūros paprastu pasakų siužetu, kurį ėmus dekonstruoti, atsiveria
aktualios prasmės. Aiškesniam edukacijos temos suvokimui (metafora, netiesmukas matomo vaizdo suvokimas) pasitelkiami ir meno kūriniai (Stasio Eidrigevičiaus knygų iliustracijos) padėsiantys atrakinti scenoje matomą vaizdą.
Edukacinio užsiėmimo metu, pasitelkdami vaizduojamojo meno pavyzdžius, aktyviais metodais žadindami vaizduotę, smalsumą ir kritinį mąstymą, dalyviai bus aktyviai įtraukiami į tyrinėjimo procesą, kuris remsis asmenine kiekvieno dalyvio patirtimi.
Edukatoriai
Vida Narveišytė
Trukmė
90 min.
Rekomenduojama
5 – 8 kl. moksleiviams
kitos veiklos

KULTŪROS ŠVYTURIAI PRIE BALTIJOS

iš šakelių ir šiaudų

rožinės supynės

Paprastas pasakos stebuklas

ŠVIESOS MEDŽIOKLĖ

ŠIŠION

apie orlaivius ir aleksandrą

alesiutė

Lietuviška pasaka apie tris seseris

žuvėjėlis
