rožinės sŪpynės
Seminaras mokytojams ir edukatoriams

Kūrinys JAV–Meksikos pasienyje / AFP via Getty Images

Marina Abramović, Dalyvauja menininkė, MOMA, 2011
Teorinio ir praktinio užsiėmimo „Kaip rožinės sūpynės atveria kelius dalykų integracijai“ metu formuojamas kitoks požiūris į ugdymo turinį pamokoje, kviečiama pamąstyti, kokias prasmes gali atskleisti šiuolaikiniai meno kūriniai, visuomeninio reiškinio ar socialinio gyvenimo kontekstai. Mokytojas įgalinamas atrasti kelius, kaip sukurti intrigą ugdymo procese ir sužadinti smalsumą, pasinaudojant meno reiškiniais, bei integruoti įvairius dalykus į savo dalyko turinį ugdant tiek dalykines, tiek bendrąsias (asmeninio tobulėjimo ir mokėjimo mokytis, kultūrinė, ugdymo(si) aplinkų, turinio ir situacijų įvairovės kūrimo) kompetencijas pamokoje per meną.
Lektorė
VIDA NARVEIŠYTĖ
Trukmė
4 VAL. 30 MIN. SU PERTRAUKOMIS
Tinka
DALYKŲ, PRADINIO UGDYMO MOKYTOJAMS, MOKYKLŲ VADOVAMS, JŲ PAVADUOTOJAIMS UGDYMUI, UGDYMĄ ORGANIZUOJANČIŲ SKYRIŲ VEDĖJAMS
kitos veiklos

edukacija
KULTŪROS ŠVYTURIAI PRIE BALTIJOS

edukacija
iš šakelių ir šiaudų

edukacija
Paprastas pasakos stebuklas

edukacija
ŠVIESOS MEDŽIOKLĖ

edukacija
kaip matyti teatrą?

spektaklis
ŠIŠION

spektaklis
apie orlaivius ir aleksandrą

SPEKTAKLIS
alesiutė

SPEKTAKLIS
Lietuviška pasaka apie tris seseris

SPEKTAKLIS
žuvėjėlis

SPEKTAKLIS